Olipa kerran pupuäiti. Hänellä ei ollut omaa mekkoa , vaan
hän lainasi naapurilta, silloin kun mekkoa tarvitsi.

Pupuäidillä on viisi pientä vallatonta pupua. Ne juoksentelivat ja loikkivat sinne
ja tänne ja piiloonkin, varsinkin kun pupuäiti jutteli naapurin kanssa.

-Kyllä minun pitää saada oma mekko ja millähän nuo puput saisi edes vähän
aikaa pysymään paikoillaan, mietti Pupuäiti.

Lopulta hän keksi ratkaisun:

Kylläpä pikku pupput olivat ihmeissään kun joutuivat äidin
mekon taskuun. Mutta Pupuäiti oli tyytyväinen .

Sen pituinen se.

Kaikissa on lankana Rose Mohair ja puikot 4½mm. Ohjeet
tästä kirjasta:

Kuten otsikko kertoo ohjeen puput on huovutettu, mutta minä halusin tehdä
mohairista, koska sitä oli kaapissa.

Edelliseen kirjoitukseen oli tullut pieni virhe. Olen siis aloittanut 25
KesäYönHullutustyötä, joista 14 oli valmista. Silloin 11 työtä on kesken,eikä

9.

Kesäkassista jäi lankaa vielä jäljelle, joten päätin tehdä pussukan.

Kuva vielä pohjasta. En ole ennen tämmöistä tehnyt, mutta piti jotain keksiä,
jotta langan olisi saanut loppuun kulutettua.

Nyt minulla on vielä 7 keskeneräistä KesäYönHullutustyötä.

Voi, minua, olen ilmoittautunut uuteen tempaukseen, vaikka edellinenkin on
kesken.


Tässä tempauksen idea:
* Aloita yhteensä 24 uutta työtä aikavälillä 24.6. - 10.8.2011.
* Viimeinen valmistumispäivä on 24.12.2011.

* Jokaisen työhön on käytettävä lankaa vähintään 50 grammaa TAI 250 metriä.