Kesäyon Hullutus - työt pitäisi saada valmiiksi lauantaihin mennessä.
Kolme on vielä keskeneräista, siis kolme sukkaparia pitäisi neuloa tällä
viikolla.

KYH nro 3  on vauvan lakki. Ohje Woolin vyötteestä.

KYH nro 26 on Tennesseestä virkattu kassi. Minulla
oli hahmoitusvaikeuksia tämän langan kanssa. Piti 
purkaakin välillä kun olin yhdistellut palat miten sattuu.
Halu saada kaikki KYH aloitukset valmiiksi, auttoi  tämän
loppuun saattamisessa. Muuten se olisi lentänyt
nurkkaan ja jäänyt sinne. Tuota mallia kokeilen vielä
joskus jostain muusta kuin mustasta langasta.

KYH nro 11 on huivi ja lankana Kunstgarn. Olen tehnyt aikaisemmin tästä
langasta ja tällä mallilla sinisävyisen huivin.

KYH nro 2 on sukkapari Nalle Aloe Vera -langasta. Olen ostanut tämän langan
viime kesänä Novitan tehtaanmyymälästä pussilankana. Ohjeen löysin
täältä.

KYH nro 9 on punäsäyiset Fabel-sukat.

KYH nro 20 on liivi ja lankanaSilver Dream. Tämän langan mieheni toi Norjasta.
Liivin kädentiet näyttävät pieniltä, mutta kyllä minun käsivarteni siihen mahtuvat.
Saa nähdä tuleeko tätä pidettyä

KYH nro 15 on Febryary Lady Sweater, Olivia - langasta. Minulla oli lankaa
10 kerää ja kaikki meni. Suomennettu ohje on täällä.