Tänään töistä tullessa pöydällä odotti kaunis paketti. Itse asiassa nuorimmainen soitti minulle töihin ja ilmoitti paketin saapumisesta. Sisällä oli tumman punaista Smart-lankaa. Tuon sävyinen punainen on lempiväri heti sinisen jälkeen. Ja kolme kerää kauniin vaalean ruskeaa lankaa, jossa erivärisiä pieniä "pisteitä". Molemmat langat ovat minulle uusia tuttavuuksia.Addin  sormikaspuikot - niin, minulla oli sormikaspuikot, mutta en löytänyt niitä mistään. Joten nuo ovat todella tarpeelliset. Kuulit ilmeisesti minun voivottelut ja etsimiset!!!
. Lisäksi teetä ( aamulla ensimmäinen avataan) ja käsivoidetta. Ja vielä käsin kirjoitettu kirje. Kirjeessä Salainen Ystäväni kertoo että tässä paketissa on käsi-teema.
KIITOS, KIITOS JA VIELÄ KERRAN KIITOS!!!!!!

929014.jpg
Kuva ei valitettavasti olen kovin hyvä. Mutta lähikuvat vielä.
929048.jpg
929053.jpg
Tuo ei ole kyllä oikea väri, vaan paljon tummempi.
929074.jpg
Näin kylmän tultua käsiä pitää rasvata aamuin, illoin ja joskus vielä päivälläkin.