Kotona ollaan. Mukava viikko mökillä vanhempieni kanssa on takana.
Viikko meni nopeasti mansikoita poimien, lenkkeilen, neuloen,
virkaten ja
kangaspuilla kutoen. Sitten ei ollutkaan hauskaa
kun naama turposi ja oli
punainen. Lääkkeet ja voiteet oli jäänyt
kotiin, tietysti.
Kyllähän se tästä...


Tänään on kulunut vuosi siitä kun kirjoitin  ensimmäisen kirjoituksen
blogiini.
Kyllähän minä mietin monta kuukautta ennen kuin rohkenin
perustaa oman.
Osallistuin Salaiseen neuleystävään ja minusta
tuntui mukavalta täällä esitellä
mitä olen saanut. Lisäksi ajattelin,
että salainen ystäväni ehkä haluaa tietää
millaisia käsitöitä teen.
Vuosi on ollut hyvin antoisa ja motivoiva. Olen tehnyt käsitöitä
aivan uudella
innolla. Olen myös saanut  apua ,
milloin olen sitä tarvinnut.

Kommentit saavat hymyn huulille ja hyvän mielen.

KIITOS TEILLE KAIKILLE JOTKA OLETTE VIERAILLEET TÄÄLLÄ
JA JÄTTÄNEET KOMMENTIN!

1753969.jpg