Jälleen aivan ihana , runsas ja paljon kaikenlaista tarpeellista. Pallas - langasta olen neulonut kahdet sukat, jotka olen antanut pois. Näistä minä teen itselleni sukat. Bambupuikkoilla on mukava neuloa, mutta olen saanut niitä poikki ja joistakin on päästä lähtenyt palanen. Siemeniä on ollut tarkoitus ostaa, tarkoitukseksi se on jäänyt. Niille löytyy maata. Keltaisia tuikkukynttilöitä minulla ei ole koskaan ollut. Kauniit varvassukat ja ihana taulu, jonka laitoin jo seinälle.Suklaalevy on avattu ja eilen katselin kaapistani keväisiä lautasliinoja,enkä löytänyt.  Nyt minulla niitä on.

p7-normal.jpgPaljon, paljon kiitoksia, tästä ihanasta ja runsaasta ja piristävästä paketista!

p8-normal.jpg

 

p10-normal.jpg

p9-normal.jpg

Lisäksi oli vielä kauniilla käsialalla kirjoitettu kirje. Kiitos!

Yhteistyö ei Vuodatuksen kanssa oikein suju, ainakaan tänä iltana!!!