Tänään SE tuli minulle, nimittäin viimeinen SNY-paketti, paljastuspaketti.
  1080694.jpg
  Step-sukkalankaa, mohairlankaa ja lakritsiteetä. Hieno oivallus tuo lakritsitee, sillä
 pidän lakritsista ja juon teetä melkein päivittäin. Tuota on pakko illalla maistella.
Kauniin väristä ja pehmeää mohairlankaa, josta tulee huivi. Malli????
Step-sukkalangasta tee itselle sukat. KIITOS!!
Nämä  neljä viimeistä kuukautta minua tässä SNY- vaihdossa on ilahduttanut ja tutustuttanut
uusiin ja erilaisiin lankoihin Sonja, jolla ei vielä ole omaa blogia.

Sinulle Sonja: Olen todella paljon pitänyt  jokaisesta paketista, jonka olet lähdettänyt. Langat ovat olleet minulle uusi tuttavuus. ( Paitsi tuo Step, mutta eri väri. Tuo on ilmeisesti niitä uusia värejä). Värit ovat olleet kauniita vaihtelevia, ei yksitoikkoisia. Olet miettinyt paketit huolella ja se lukenut hyvin laatimani lomakkeen.
Minä en löydä sanoja joilla sinua kiittäisin ja kertoisin kuinka lähettämäsi paketit ovat lämmittäneet mieltä.
Niin, ei vain mieltä vaan myös käsiä, myöhemmin ehkä päätä ja kaulaa ja jalkoja.
Kirjoitit, että et ole lähettänyt mitään luksuslankoja. Väärin, nämä ovat olleet minulle luksuslankoja!! Kyllä seiskaveikan jälkeen tuo mohair ja edellisen paketin langat ovat oikeita luksuslankoja.
Toivoisin, että lähettäisit minulle sähköpostitse osoitteesi, niin voisin lähettää sinulle jotain pientä kiitokseksi. ISO KIITOS vielä kerran!


Minulla ei ole ollut tapana näyttää keskeneräisiä töitä, mutta nyt on ihan pakko, koska lankana on Step.
1080698.jpg